f887f976-968a-4110-b68b-e1a9aa2ebcd6jpg

Meest gestelde vragen en antwoorden.

Is de Alles in 1 box inclusief internet ?

Nee, Alles in 1 Box levert alleen de Live tv diensten en de software. Wij raden aan om het goedkoopste All-in pakket bij uw / een internet provider te nemen, daar dat in meeste gevallen goedkoper is dan internet ( minimaal 50 mbits) alleen. Vooral dat er meestal meerdere gebruikers op het internet met Telefoon, Tablet of ander apparaat zijn aangesloten. De keuze is aan u kijk vooral naar de jaarlijkse aanbiedingen!

Zit ik na een periode vast aan een abonnement ? 
Nee, nadat de periode is afgelopen dan beslist u zelf u het verlengt. Bij een Alles in 1 box bent u vrij om een andere leverancier na het jaar te kiezen. De box is uw eigendom en er kunnen ook andere Live tv leveranciers op.

Kan de Alles in 1 Box overal ter wereld worden gebruikt ? 
Ja overal waar internet is en u beschikking heeft van een televisie met HDMI aansluiting. Onze losse Live Tv abonnementen kunnen ook op de laptop ( makkelijk voor zakelijke laptopgebruikers ) . Of u neemt de Alles in 1 Box mee op vakantie. Hij heeft weinig ruimte nodig.

Kan ik het abonnement op verschillende apparaten gebruiken ?
U kunt onze app op verschillende apparaten installeren,  doch slechts 1 apparaat tegelijk gebruiken. De server ziet wanneer een abonnement op 2 of meerdere apparaten wordt gebruikt. Dan zal de server de verbinding verbreken en bent u alles kwijt.
Wilt u wel op meerdere apparaten tegelijk kijken vraag dan naar onze mogelijkheden ( korting ).

Is alles in Box ook telefonisch te bereiken ? 

Helaas niet. Om de kosten zo laag mogelijk te houden, hebben wij er voor gekozen om alles via onze email ( info@allesin1box.nl ) te doen.
Er word aan een Whats app contact mogelijkheid gewerkt. 

Word mijn  IP adres gekoppeld aan het abonnement ? 
Nee, Alles in 1 Box slaat geen gegevens of logboek op. 

Ik zie geen zenders of geen verbinding wat nu ? 
Log uit uw account ( poppetje bovenin app ) . Sluit app af en start opnieuw op, daarna log weer in. 
Krijgt u nog geen verbinding. Controleer uw internet. Kijk bijvoorbeeld of You Tube het doet.
Of kijk op onze Storing - Update pagina.

Ik zie geen Reviews op de site, waarom niet ? 
Ook hier waarborgen wij de privacygegevens van onze klanten.
Een Europees onderzoek toont aan dat de meeste reviews door de site eigenaren zelf zijn gegenereerd. 
Daar doen wij niet aan mee. Onze grote wereldwijde (tevreden ) klantenkring spreekt voor zich.