f887f976-968a-4110-b68b-e1a9aa2ebcd6jpg

Meest gestelde vragen en antwoorden

.                  Bereikbaarheid Helpdesk: info@allesin1box.nl

Maandag tot en met vrijdag: 10.00 uur tot 20.30 uur
Zaterdag /zondag: 11.00 uur tot 18.30 uur


Is de Alles in 1 Box inclusief internet?

Nee, de Alles in 1 Box levert alleen de Live tv-diensten en bijbehorende software. Wij adviseren u het voordeligste all-inpakket bij uw internetprovider af te nemen minimaal 100 Mbits. U kunt ook kiezen voor internet ONLY natuurlijk.

Hoe snel moet het internet minimaal zijn?
Om buffering en kwaliteitsverlies te voorkomen heeft onze Live tv via Wi-Fi minimaal 40- 50 Mbits nodig en via LAN (internet) kabel 25-30 Mbits. Voor Wi-Fi moet het zo hoog zijn, omdat er vaak meerdere devices op de Wi-Fi netwerk zijn aangesloten en allemaal een stukje bandbreedte weg nemen

Zit ik na een periode vast aan een abonnement?
Nee, na een afgesloten periode staat het u vrij om al dan niet tot verlenging over te gaan. Het kastje is uw eigendom en kan ook gebruikt worden voor andere Live tv-leveranciers.

Kan de Alles in 1 Box overal ter wereld worden gebruikt? 
Ja, overal waar internet is en u beschikt over een televisie met HDMI-aansluiting. Onze losse Live Tv-abonnementen kunnen eveneens op de laptop gebruikt worden en bovendien past de box prima in de vakantiekoffer.

Op hoeveel televisies tegelijk kan ik kijken met een Alles in 1 Box?
U kunt met 1 Alles in 1 Box op 1 televisie tegelijk kijken. Dat heeft alles met Live streamen te maken.

Kan ik het abonnement op verschillende devices gebruiken?
U kunt onze app / abonnement op diverse devices / apps installeren (maximaal 2 en niet met een MAC-adres), maar slechts op één device /  app tegelijk gebruiken. Dat betekent op 2 vaste devices / apps. Niet de bedoeling om het account op random devices / apps te zetten. De server ziet wanneer een abonnement op meer (MAC-adressen)apparaten wordt ingezet. Dan zal de server de verbinding verbreken en bent u helaas alles kwijt.
Wilt u wel op meerdere apparaten tegelijk kijken?
Dan hier de kortingen 1e abonnement 99 euro  2e / 3e  89 euro  en vanaf  4 stuks  80 euro p.s. Wel allemaal voor hetzelfde bestelnummer.

Kan je opnemen, pauzeren en terugkijken?
Opnemen is met de Alles in 1 Box niet mogelijk. Pauzeren kunt u alleen doen bij Video on Demand.
Wel is er een terugkijk functie (Catch Up) van 24 - 48 uur.

Kan ik zelf apps toevoegen of dingen veranderen aan de Alles in 1 Box?

Ja, u kunt zelf apps vanuit de Play Store toevoegen. Dit doet u op eigen risico. Mocht de Alles in 1 Box door het zelf installeren van externe apps of veranderingen niet meer goed functioneren, dan vervalt de verantwoording van Alles in 1 Box.  Mocht er een  herconfiguratie  nog kunnen dan kost dat 49 euro.

Wordt mijn  IP-adres gekoppeld aan het abonnement? 
Nee, Alles in 1 Box slaat geen gegevens of logboek op. Na een bestelling worden uw (mail)gegevens automatisch verwijderd.
Ook zetten wij uw IP adres niet vast.

Ik zie geen zenders en heb geen verbinding, wat nu?
Log uit op uw account (poppetje bovenin app). Sluit de app af en start opnieuw op, daarna logt u weer in. Klik HIER voor meer info.
Krijgt u nog geen verbinding, controleer dan uw internet.
Kijk bijvoorbeeld of YouTube werkt op uw box of kijk op onze Storing Update pagina.

Moet ik VPN hebben om te kunnen kijken?
Nee, in principe niet. Helaas zijn er landen / providers in Europa en Noord-Amerika die kunnen soms  een IP-blokkade  doen.
Wij raden soms VPN aan voor Spanje (Balearen) en Duitsland. Alles in 1 Box heeft goede ervaringen 5euro VPN (Smart DNS).
Klik op de link: https://www.5eurovpn.com/nl/gratis  en maak een (Free) account aan. U bent echter vrij in uw keuze.
Daarna downloadt u de VPN app op Play Store of Apple Store.
Login en kies Nederland of België als land en u kunt zonder blokkade weer genieten.
Als u VPN gebruikt, laat het dan op 1 land staan. Wij zetten uw abonnement daar op vast. Dit doen wij om fraude te voorkomen.
Heeft u geen beeld laat het ons dan even weten. Dan lossen wij het samen op.

Ik zie geen reviews op de site, waarom niet? 
Ook hier waarborgen wij de privacygegevens van onze klanten. Een Europees onderzoek toont bovendien aan dat de meeste reviews door de site-eigenaren zelf zijn gegenereerd. Daar doen wij niet aan mee. Onze wereldwijde tevreden klantenkring spreekt voor zich.