f887f976-968a-4110-b68b-e1a9aa2ebcd6jpg

Meest gestelde vragen en antwoorden

Is de Alles in 1 Box inclusief internet?

Nee, de Alles in 1 Box levert alleen de Live tv-diensten en bijbehorende software. Wij adviseren u het voordeligste all-inpakket bij uw internetprovider af te nemen. Dit is in de meeste gevallen goedkoper dan alleen internet (minimaal 50 mbits) aangezien meerdere gebruikers via telefoon, tablet of ander apparaat zijn aangesloten. Let vooral op de jaarlijkse aanbiedingen!

Zit ik na een periode vast aan een abonnement?
Nee, na de afgesloten periode staat het u vrij om al dan niet tot verlenging over te gaan. Het kastje is uw eigendom en kan ook gebruikt worden voor andere Live tv-leveranciers.

Kan de Alles in 1 Box overal ter wereld worden gebruikt? 
Ja, overal waar internet is en u beschikt over een televisie met HDMI-aansluiting. Onze losse Live Tv-abonnementen kunnen eveneens op de laptop gebruikt worden en bovendien past de box prima in de vakantiekoffer.

Kan ik het abonnement op verschillende apparaten gebruiken?
U kunt onze app op diverse apparaten installeren doch slechts op één apparaat tegelijk gebruiken. De server ziet wanneer een abonnement op twee of meerdere apparaten wordt ingezet. Dan zal de server de verbinding verbreken en bent u helaas alles kwijt.
Wilt u wel op meerdere apparaten tegelijk kijken, vraag dan naar onze (kortings)mogelijkheden.

Kan ik zelf apps toevoegen aan de Alles in 1  Box?

Ja, u kunt zelf apps vanuit de Playstore toevoegen. Dit doet u op eigen risico. Mocht de Alles in 1 Box door het zelf installeren van externe apps niet of niet meer goed functioneren, dan bedragen de kosten van herconfiguratie 35 euro.

Wij raden hoe dan ook af Plex te installeren aangezien deze app de configuratie van de Alles in 1 Box verstoort.


Is alles in Box ook telefonisch te bereiken? 

Nee, om de kosten zo laag mogelijk te houden, hebben wij er voor gekozen om alles via email ( info@allesin1box.nl ) te communiceren.
Wel zijn wij bereikbaar via onze zakelijke Whatsapp tijdens kantooruren: 06 13045588  (ALLEEN WHATSAPP).

Wordt mijn  IP adres gekoppeld aan het abonnement? 
Nee, de Alles in 1 Box slaat geen gegevens of logboek op. 

Ik zie geen zenders en heb geen verbinding, wat nu? 
Log uit op uw account (poppetje bovenin app). Sluit de app af en start opnieuw op, daarna logt u weer in. 
Krijgt u nog geen verbinding, controleer dan uw internet. Kijk bijvoorbeeld of You Tube werkt, onder List Users staat uw account.
Of kijk op onze Storing Update pagina.

Moet ik VPN hebben om te kunnen kijken?
Nee, in principe niet. Helaas zijn er landen in Europa en de USA die IPTV blokkeren. Wij raden VPN aan voor Spanje ( Balearen) en Duitsland.

Ik zie geen reviews op de site, waarom niet? 
Ook hier waarborgen wij de privacygegevens van onze klanten. Een Europees onderzoek toont bovendien aan dat de meeste reviews door de site-eigenaren zelf zijn gegenereerd. Daar doen wij niet aan mee. Onze wereldwijde tevreden klantenkring spreekt voor zich.